3. dubna 2013

Vyměnit auto za kolo a sednout za řidítka, pro to se v květnu rozhodnou tisíce zaměstnanců po celé republice. Mimo Ostravu, kde kampaň Do práce na kole zajišťuje OSTRAVOUNAKOLE, o.s. se bude jezdit v dalších deseti městech: v Praze, Brně, Plzni, Liberci, Ústí nad Labem, Pardubicích, Jihlavě, Jablonci, Uherském Hradišti a Olomouci. Připojit se může každý, stačí přesvědčit kolegy v práci a sestavit dvou až pětičlenný tým.

O ceny se soutěží ve čtyřech kategoriích, a to: 
 
  1. Pravidelnost dojíždění firemních týmů do práce na kole (losovat se bude pouze z týmů nad 66% pravidelného dojíždění).
  2. Soutěž jednotlivců, u kterých se hodnotí pravidelnost jízd a překonaná vzdálenost (jednotlivec si bude moci každý den zapisovat najetou vzdálenost).
  3. Soutěž firem o titul “Cyklozaměstnavatel roku”. Získá ho ta firma, která má nejpříznivější podmínky pro dojíždění na kole (sprchy, stojany na kola, benefity pro cyklisty apod.).
  4. Kreativní kategorie, ve které posílají účastníci kampaně nápaditě ztvárněné postřehy z cest na kole, například prostřednictvím videí, fotek nebo textu.

Do letošního ročníku soutěže se hlásí tisíce lidí. “Minulý rok jezdilo ve čtyřech městech přes 2500 zaměstnanců z 510 firem a institucí, což je velký úspěch. Vzhledem k tomu, že se počet zapojených měst téměř ztrojnásobil, očekáváme letos o dost vyšší číslo,” říká Iva Nevečeřalová, manažerka kampaně ze sdružení Auto*Mat.

Smyslem soutěže Do práce na kole je ukázat lidem, že cesta do zaměstnání nemusí znamenat čekání v kolonách nebo mačkání se v přeplněné tramvaji. “Díky jízdě na kole si ráno můžete provětrat hlavu a přijet do práce plní energie. Získáte nové zážitky, témata k hovoru a pocit, že svým malým dílem přispíváte ke zlepšování životního prostředí ve vašem městě,” dodává Iva Nevečeřalová.

Více o soutěži se dozvíte na www.dopracenakole.net
Registrovat se do soutěže můžete zde: http://www.dopracenakole.net/chci-slapat/

Registrace do soutěže bude probíhat do konce dubna, samotná soutěž pak od 2. do 31. května.

Soutěžní kategorie a jejich pravidla

 

Generální partneři:
TNT

HollandOP TigerVodafoneUS embassyKellysseznamEvropská komisenova

Lokální partneři:

 OSTRAVACTPMOaP

 

 

Mediální partneři:

 AdvertBikeRadio hey!ProgramSuS

Partneři:

 KnihcentrumcooltourelektrokolaOstravaAZUBBESIPShocartViva

 

Komentáře

Zatím žádné komentáře.

Přidat komentář